Mexicana party

Igår festade jag och tjejerna hemma i Patriks lägenhet. Det var megakul! Mer orkas inte skrivas ner nu. Bilderna får tala lite för sig själva..
Förfestens tema: Mexikanskt...
Lägger upp 10% av alla bilder som vi tog...
Denna drink bestod av tequila och juice. Väldigt stark.. haha. Fick spä ut den med mer juice.
Pose ja ;)
Quesidillas.
Här börjar allvaret, bevis på att det är helg!
Det fyllda bordet.
En partyredo Ida
Lugna till en början då vi höll i väldigt fulla glas..sen blev det lite galnare.
Åhh!
Nachos jaja ;)
Vilken liten hatt, tjohej..
Åh, vad starkt det var!
Smiiile.
Skål ja!
Söta Pernilla.
Svart/vita bilder blir så fina på något sätt.
Vi lekte här en rolig lek. Där vi skulle lista ut vem som var vem genom att ställa frågor som bara fick bestå av jag och nej svar. Jag vann, var Obama!
Caroline och hennes pojk var också med på ett litet hörn.
Sannes nya frisyr. Riktigt fint!
Dans dans hade jag ju önskat..
Kul bild. Två blundar och en ler som vara den.
Alexander Rybak!
Har säkert glömt massa bilder. Kommer kanske upp några på facebook. Vem vet..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

På bilderna ser man bara en puttedel hur JÄVLA roligt vi hade alltså! HIHI :D oförglömlig kväll!

2010-03-21 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback