Potatis, fläsk, löksås med lingon

Jag jobbade på lunchen idag och tanken var att jag skulle fortsatta med det resten av veckan. Men hon ville jag skulle jobba torsdag kväll istället. Skitbra sa jag, eftersom det är mycket roligare, mycket mer att göra då. Bara för det ska jag jobba på fredag kväll med. Då hoppas jag att ni kommer dit och joinar mig? Tar och förfestar där med oss. Haha.. En öl eller två. ;)
Idag var dagens potatis, fläsk, löksås med lingon. Skitgott! Låter kanske äckligt men det smakade susen.
När jag hade slutat där så mötte jag upp mamma så handlade vi lite mat på Ica Maxi. Blev lite godis också. Fick syn på lasagneplattor och frågade då mamma snällt om jag fick laga lasagne ikväll. Och vips så slog viljan in. Väl hemma började kockajäveln fixa och dona och när alla väl hade smakat den så var alla sååååå nöjda. Den var krämig och smakade gott sa de! (: Gött gött!
Kommer en bild på det senare!
Nu ska jag duscha sen sova lite eller mer denna natt. I natt var jag uppe och pissade fyra gånger! Fattar ni? Det förstör hela sömnsrytmnen ju.. Tror det kunde bero på mitt intag av te minuterna innan jag la mig.
DRICK ALDRIG TE INNAN NI SKA SOVA!
Pusshej snokare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback