Utgång efter stressig kväll på O'learys

Jag är så himla trött... Orkar typ inte mycket alls. Knappt att blogga, haha. Äntligen är sjätte veckan på O'learys klar. Den har varit ganska jobbig. I alla fall kvällen igår. Shit vad jag fick jobba, fick till och med servera mat och desserter till folk ute i restaurangen i skitigaste kockkläderna för att ingen annan hann. Men vad kul det var ändå om man bortser från all stress. Efter den stressiga aftonen gick jag ut med Jasmine. Jasmine och Pernilla var ju och åt på O'learys igår men så på grund av vissa händelser följde bara Jasmine med ut. Direkt efter jobb sprang jag iväg och gjorde i ordning mig för natten. Klockan var då strax efter 2300. Så vi fick snabba oss för att hinna innan tolv till Tivoli. Men det var den längsta kön på länge så vi stack till Steakhouse och drack billig dricka och sen for vi till Tempel där jag hade fribiljetter. Har fått några på O'learys. På tempel dansades det och snackades det med en del folk. Jag och Jasmine käkade nattamat, kebaaaaaaaab och efter det gick vi hem i regnet. På morgonen mådde inte Ida särskilt bra, så jag fick spy och gjorde det några gånger därefter. Magsjuka av något slag hade jag drabbats av då jag inte alls hade druckot mycket (vad jag tror?), typ hela min familj har haft de de senaste veckorna, fram och tillbaka. Så det var väl min tur igen. På grund av de har jag bara legat i sängen hela dagen och inte kunnat äta något förrän nu på kvällen.
En vecka kvar på O'learys. Känns både bra och dåligt. Skönt kommer det kännas, men lite tradigt att lämna alla snälla och fina människor. Har fått reda på att jag ska ut på praktik igen vecka 16-19. Antingen hittar jag själv eller så frågar jag mina lärare.
Bilder från natten med Jasmine:
Hade lika kul som vanligt med Jasse. Synd att inte Parre kunde följa med och dansa.. vi tar igen det en annan afton!! :D
Träffade på Ciccis kusin som vi aldrig snackat med. Jag bara sa att jag vet vem du är. Haha. Så blev han nyfiken och det slutade med ett bildbevis till Cicci!
Träffade även på Sabina. En kompis från grundskolan. Alltid kul!
Feeeest!
Det var de! Vi hade skitkul som sagt... Nu ska jag sova och vila upp mig. Om jag pallar så blir det krogbowling med O'learys imorgon. Får se. Tror jag jag stannar hemma.

Kommentarer
Postat av: Jasmien

haha. skitkul. :D

2010-03-28 @ 13:20:52
Postat av: sanne

Naw finaste! <3

2010-03-28 @ 14:29:02
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback