Vårkänslor så det står härliga till!

Jag vet, det är verkligen på tiden att jag lägger upp en bild på mig själv. Visst?
Idag har det gått skitbra på O'learys. Dagen bara sprang iväg väldigt fort och jag fick en koffeinkick mot slutet av dagen då en ickevan kaffedrickare dricker kaffe ganska snabbt. Så jag började skaka asmycket och svettades enormt. Strippade för alla så het jag var. Efter jobbet insåg jag att våren verkligen börjat landa! Fick flipp och sprang iväg och köpte nya solbrillor. De ni ser på bilden.. Från Gina för er som är sugna på dem. Sen så köpte jag nytt rouge då mitt hade tagit slut plus läppsyl då mina läppar har torkat bort under dagen. Vet det är inte bra, men jag är nog fan ta mig beroende av läppsyl. Fan också, så kasst av mig. I väntan på bussen som jag då fick ta idag hem så köpte jag en trisslott och vet ni vad? Hon frågade efter leg?!?!?! Helt sjukt. Första gången jag fått visa leg då man ska köpa en trisslott... Tyvärr tog jag det som en komplimang till slut då hon glatt kommenterade mina nya solbrillor. (:
Det väntar disk på mig där nere som bara skriker och skirker för att få bli rent. Vi ses vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback