Datakillar

I måndags ringde jag flera gånger till Comhem och bad dem fixa internet hemma hos Patrik. I Helsingborg där jag bor nu medans jag praktiserar. Så då fick jag till slut kontakt med dem och de skickade en felanmälan. Inget jag fattar  egentligen och väntar en dag till och ringer dem igen och då säger de att felet är så stort att det måste fixas med hjälp av deras comhemkillar. Åhh, då dyker det redan då upp massa bilder inom mig... bokar en tid och det passade inte förrän på fredagen då jag var ledig innan jobb så den fick det bli. Då väntar lilla Ida på en snygg datakille som ska komma dit och fixa internet till mig. Eller detta får jag i tankarna i alla fall. Jag blir till och med nervös timmarna innan han ska komma. Den snygga killen..
Så precis innan det ringer på dörren så blir jag skitnervös eftersom min jag redan hade sett "killen" inom mig som skulle komma dit.. och precis när jag öppnar dyker en 50+are upp framför mig med  en ganska stor ölmage.. Haha.. Lite gulligt.
Shit vad man kan misstro sig ibland..Men även han löste problemet för mig och nu har jag internet i alla fall!
Gött snack va?

Kommentarer
Postat av: T

Jag kan va din snygga datakille. Fast jag e inte så snygg, och inte så supervass på datorer heller. :P

2010-05-02 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback