Vilken stöt!

När vi höll på att städa nu ikväll på Bonasera visste inte jag att det var en söndrig lampa jag tvättade på med vatten. En lampa som sitter precis brevid där man justerar värmen på spisen. Så hela jag fick en rejäl stöt genom kroppen.. Ganska obehagligt i alla fall. Sen så går vi för att byta om och då ser en servitris att det började smälla ifrån det med massa splitter lite här och var.. Tänk om man hade varit där då och fått det på sig och tänk om hela ugnens propp gick bara på grund av mig.. :S
OHhh oooohhh...
Killarna sa i alla fall att det var lugnt..
God natt mina kära nu ska lilla svettiga Ida ta en snabb dusch.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: susanne

Vilken tur att det gick bra. Ström är inte att leka medm

ha en bra dag

mamma

2010-05-04 @ 08:16:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback