Ångest

Jag Ida Petterson är en person som är ganska känslig av sig och ganska lätt för ångest emellanåt. Det handlar om småsaker och det händer lite då och då att jag hittar anledningar till att ha denna dumma och onödiga ångest. Som idag. Idag har jag ångest för att jag inte är på Gastro och jobbar.. Jag praktiserar enbart där vilket betyder att jag inte får någon lön för det jag gör. Får bara en så kallad ersättning av arbetsförmedlingen, 100 kronor om dagen eller vad det är. Men ändå känner jag lite ångest.. Jag ska jobba varannan lördag och denna lördagen skulle jag vara ledig. Men jag visste från igår att de hade mycket att göra för ikväll. Så jag sitter här och har faktiskt lite ångest över att jag inte valde att hjälpa dem. Men sen så nånstans så känns det som att jag vill vara hemma och umgås med min familj så mycket jag kan innan jag åker. Stor familj som man har är man van vid mycket liv och glädje från sin familj så det kommer bli grymt att lämna dem ett tag faktiskt. Men som mamma och Jossan säger, man är bara ett samtal ifrån och det är ju faktiskt sant. Men det är bara när jag tänker på det som jag får upp ångesten...
Sen så är man ju lite rastlös nu istället och hade säkert kunnat vara där och jobba. Fast helst av allt hade jag nog bara velat ha en lång utekväll mad mina fina tjejer! Det hade inte suttit fel! <3 Miss u.
Jag saknar vår fucking bästa roliga DICOkväll i Lund! Den är svårslagen.:
Härlig kväll!!
Sen har vi denna sjuka kväll på Cardinal. Shit vad vi ägde där med!! Oförglömligt!
Vi e galna!!
Vill partaja nu ju..... :D Någon som vet någon fest??

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Att man kan vara så lycklig! Ni är fantastiska! <3

2010-11-20 @ 19:37:49
Postat av: Pernilla

Kan du inte skicka de tre nedersta bilderna till mig? :)

2010-11-20 @ 21:46:36
Postat av: Pernilla

Kan du inte skicka de tre nedersta bilderna till mig? :)

2010-11-20 @ 21:56:40
Postat av: Jasmine

we are the future! <3 :P

2010-11-21 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback