Bad luck

Nej men va fan.. min dag har väl gått bra trots lite för mycket mjöl lite här och där och ris.
Bakade det första jag gjorde innan idag väl efter det var jag tvungen att hjälpa en kille att hämta massa mer mjöl i källaren. Detta mjöl hittar vi först inte men sen till slut hittar vi det och då ligger detta mjöl på en väldigt konstig plats. Mellan massa andra tunga grejer som frysar etc. Jag försker lyfta detta mjöl men misslyckas och påsen går istället sönder och typ ganska mycket åker istället ut på golvet.... Hahahaa.. Japp... Nej men det var inte så jättekul då jag hade viktigare grejer för för mig än att städa här..Bildbevis nedan: Där bakom kunde jag inte städa... tyvärr men satans störigt. Är detta ett tecken på att man ska bli bagare eller att man inte ska bli de? Det är frågan! Sen så fick jag äran att göra kvällens p-mat, korvstroganoff och ris. När jag skulle koka ris spillde jag också massa ris istället för att koka den typ.... så ja bad luck day där. Köksmästaren frågade mig vilket ris som var bäst. Svaret han gav var i alla fall klitoRIS. Höhöhöhö... sånna skämt får en tjej stå ut med i ett kök med majoriteten killar...;)
Sen så lyckades jag ta en bild på en jäkligt dyr förätt. 
Smörstekt brioche (ett slags bröd) créme fraiche, gulbeta med en sked kaviar. 400 spänn får man ge för den ;)
Puss puss på er mina sköna! Imorgon ska jag upp med tuppen. En fotocasting väntar och jag har inte hunnit bli nervös... inte än i alla fall. Puss puss lovers

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

De rika de kan...heheh! 400 svenska riksdaler...kanske ingar det hyra av de fina porslinet? Hehe...iof ar kaviar en lyx isig! Roligt det varkar att va kock i alla fall! Du ar duktog du lillis och du lar dig supermycket! Love you

2010-11-19 @ 18:49:07
Postat av: Ida

tack sis! :) det e ett jättekul jobb! :) miss n love u <3

2010-11-20 @ 13:29:22
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback