Fotocasting?!

Jag ska ju på en liten fotocasting nu på fredag. Tror inte jag nämnt detta här i bloggen i alla fall. Ni som följer mig på facebook lär veta. Där ska man ta med sig två eller fler olika ombyten.. och vara sminkad innan fotografering. Det är typ som en audition kan man väl säga. Tio olika snygga brudar ska bli fotograferade och sedan är det fem snyggare brudar som då går vidare och kommer få modellera för Väla 2011. Vara med i olika sammanhang i samarbete med Väla. Så ja det ska faktiskt bli riktigt kul. Något väldigt ovanligt för min del då detta är första gången. Men det gäller väl bara att le och se glad ut kan jag tänka mig. Resten fixar ju fotografen och kameran.. Sitter nu här och ska försöka hitta något perfekt att ta på sig på fredag. Har tyvärr inte riktigt råd att köpa något nytt.
Här bjuder jag på lite bilder på moi ;)
Jaja, vi får vart det leder. Alltid värt ett försök då det var en annan som ringde upp mig och ville ha mig där. Sånt är nice att man slipper ragga upp dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback