Kockajävel Gastro

Tjabba! Jag har haft fullt upp på jobb. Igår var det första dagen på vårt julbord som vi ska ha nu varje dag fram till nästan julafton. Shit vilket fint julbord. Nästa vecka jag ta med min systemkamera och ta massa fina bilder! :D Det lär dyka upp, lovar er. Annars går det faktiskt skitbra för mig just nu, trivs som fisken i vattnet och har kul med dem jag jobbar med. Kommer bli sorgligt att lämna dem men så är det. Avsked suger rövhål..
Här har ni lite bilder ifrån de två senaste dagarna på Gastro!
I onsdags hade vi 25 personer från ett företag som hade matlagningskurs hos oss. Detta var deras förätt som de lyckades göra på väldigt kort tid.
Här har vi pilgrimsmusslan!
Här har vi deras dessert de 25 personerna gjorde. Utan glass... haha glömde ta bild med glassen. Det är i alla fall vaniljkräm och chokladkräm med carameliserad ananas och kokos.
Här har vi den goda tungan.... fy vad speciellt det smakade... usch fy blä att bara veta att det var tunga! Christian fick posera med den i handen... Han försöker jämföra sin tunga med den andra... Yeah vilken skillnad!
Nu väntar jobb. Puss puss lovers

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad glad jag är att du trivs och du vet hur du kommer att reagera när du börjar på Hundfjället också.

Tänk där får du lön och många andra möjligheter också.

ha det gott

ses på söndag

kramar mamma

2010-11-27 @ 10:09:06
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback