Lite frågor..

Fick lite frågor jag skulle besvara av en kär vän.
  • Om ni fick bli precis vad ni ville utan att tänka på pengar, vad skulle ni blivit/gjort då?
  • Vilken låt får er mage att krama ihop sig lite extra och pulsen att slå lite snabbare? (lägg upp.
  • Är du lycklig?
1. Jag skulle nog startat eget företag eller något. Satsat helhjärtat på det och se om man kunde lyckas! Vad för företag tar vi då.. Haha!
2.
Här har vi en vacker melodi som får mig att le och må bra. Den är lugn och harmonisk och jag kan koppla av till den. Typisk mamma musik.. märks i alla fall att jag har hennes gener. Lyssna och njut ni med!
3. Jag är lycklig! Jag är frisk, mår bra och har världens bästa familj och vänner. Jobbar med det jag vill, mat och känner att det är min grej (just nu). Går det att bli mycket bättre? Knappats.
Eftersom frågorna var så grymma och bra skickar jag vidare dem till mammsen, Jenny och Jossan. Pussssss på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkvärda frågor, svarar sen. Poss

2010-11-21 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback