Skidkläder?

EVEREST M SKI PT EF09
Kläder/EVEREST M SKI PT EF09 från stadium.se
Har hittat denna till ett skapligt pris på Stadium.
EVEREST W SKI JKT F10
Kläder/EVEREST W SKI JKT F10 från stadium.se BURTON W WH YO 20 BEANIE

Kläder/BURTON W WH YO 20 BEANIE från stadium.se
EVEREST W UW SHT F10
Kläder/EVEREST W UW SHT F10 från stadium.se EVEREST W UW PT F10
Kläder/EVEREST W UW PT F10 från stadium.se
EVEREST W SOFT MTN F9
Kläder/EVEREST W SOFT MTN F9 från stadium.se
SCOTT KID ICON
Alpint/SCOTT KID ICON från stadium.se
EVEREST ALL MOUNTAIN
Alpint/EVEREST ALL MOUNTAIN från stadium.se
Resten får jag kanske hyra... får se ;) Vad säger du mamma?? Kan man få en tidigare julklapp? hahahhaa Jag har väl varit snäll i år..
Nu ska jag nanna kudden. Ses imorgon mina läsare! Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback