Tom plånbok....:(

Igår träffade jag Jasse och vi kollade lite grejer till mig inför Sälen. Sen fick jag köpt en ny skalkniv igen.. då den blev försvunnen på Gastro. Sen kollade jag på kniv jag ska önska mig i 20 års present och en ny pincett. Köpte också ett litet anteckningsblock där jag skriver ner alla recept så jag lättare kan använda dem när jag arbetar i köket. Allt detta köpte jag trots väldigt tom plånbok.. detta resulterade i att när jag väl skulle handla lunch på Donken så hade jag för lite pengar på kortet. Då är det illa.. Men va fan så e det när man jobbar gratis.
Jag och min nya fina lilla kniv.. Har nu ristat in mitt namn på flera ställen och nu ser jag till att ingen råkar "låna" min kniv. Hahaha..
Mitt nya rosa block ;)
Jasse med hennes lilla bäääbis mobilen..
Puss på er alla! <3 Nu ska jag snart iväg och jobba. De bad mig komma en timme tidigare... det ska bakas 3000x3 kuvertbröd idag .. mjaaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback