Avsked

Igår fick ta farväl av Josse och Noah som varit på Sverigebesök nu i en månad. Just nu bor ju hon, Noah och Bart i Arizona, Phoenix. Så under denna tid, Josse och Noah varit här har vi hängt en del tillsammans. Gått långa promenader med hundarna, städat ihop, skrattat och busat en massa med Nois. Jag har ju varit hemma för det mesta så därför har vi kunnat hänga så pass mycket. Eftersom jag valde att festa igår så idag när jag kom hem hittade jag denna fina lapp.
Helt ärligt har den ju skrapat fram en massa känslor. Tårar har fallit ner för min kind. Tack syrran för denna tid! <3 Du är bäst! Snart kommer jag till Usa och joinar er. ;) Hittar mannen i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: susanne

Underbara syster och dotter har nu åkt ifrån oss och det är tungt.

Vi får leva på minnena och längta tills nästa gång

Ha alltid lappen kvar som ett fint och kärt minne

kram mamma

2010-10-02 @ 22:54:21
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det är alltid roligt att kunna glädja dig syster! Du är ju så himmla go! Du är alltid välkommen till oss när du vill! Längtar efter besök! Kramar dej

2010-10-04 @ 05:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback