Filmmys

Idag har jag varit hos frisören sen gått på stan med Malla och Jasse. Sen laddade vi med chips och godis inför en skräckis som vi sedan kollade på. The eye heter den, det är med Jessica Alba i huvudrollen. Den var riktigt spännande och kan säga er att vi hoppade till ett antal gånger under filmens gång... Sen efter de blev det bussresa hem igen. Imorgon gäller det att tvätta och förbereda inför första praktikdagen på Gastro som kommer vara på onsdag.. Så nervös jag är, känns som jag ska börja ettan på gymnasiet, så pirrig och full av förväntan. Den känslan gillar jag, känns nästan som man är kär i livet. Eller jo jag är ju de! Mjao.
Skåååååål på de!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback