Inget smink

Vilken skön söndag det har varit! Dagen började med att jag sov ut mig eller ja sov väl till 12. Sen så drog jag, Patrik och Mackan ner till stan för att hitta någonstans att äta lunch/frukost. Det tog tid men till slut så fick det bli en bagette med tonfiskröra på Grafitti och de andra var tvunget att äta på subway som jag totalt vägrar att käka på.. På grund av en magsjuka jag fick efter jag käkat där en gång, så det sitter i fortfarande.. Tyvärr. Därefter gick vi sedan hem och kollade roliga klipp på youtube. Som vi garvade åt gamla reklamer... Haha. Ska visa några här snart alltså.
Nyss fick jag sånt lite super-ego-flipp och började ta lite bilder på mig själv med min systemkamera, utan smink då jag inte hade någon ork för att göra mig fin idag. Annars så älskar jag verkligen att sminka mig själv och andra för den delen.
Kolla in!
Älskar mitt bruna hår.. med delvis få blonda slingor i. Så skönt att verkligen få bort de slitna topparna med.
Förresten så fick jag mitt pms-godis.. sjukt gott nu väntar en iskall pepsi i min mun.......... mmmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback