Min nya kniv

Igår köpte jag min alldeles egna kniv. Kocken Idas kniv. Den var billig, kostade bara ynka 65 kronor. Det är en allo-kniv enligt kockajäven. Jag kan använda den till mycket då jag under min andra period som praktikant bara fick använda den till allt så därför lärde jag mig att använda den till ALLT! Så då vet jag att det funkar, till grönsaker, att skala, hacka lök, kvarta champinjoner, parera kött, detta var bara några exempel på vad jag använder den till. Den funkar skitbra!
Den är liten och funkar skitbra! Köp den du med!! 65 kronor på Kitchen house i Helsingborg, höger om Maria kyrkan.

Kommentarer
Postat av: susanne

Du har en sådan fin blogg. Skriver om precis allting. Det är det som är din styrka

kram

2010-10-14 @ 20:36:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback