Stress

Stress är bara förnamnet på vad jag kommer få vara med om i afton på Gastro. Kommer få vara med om mycket ikväll. Brännskador, knivskador, stress, spring, tårar och massa svett.. Är fan nervös för hur min kväll kommer sluta. När man är mitt under service tror man inte det finns någon morgondag.. Man tror man är på någon annan planet. Helvetet typ. Vettifan hur jag ska lugna ner mig alltså.. Måste väl möta min rädsla att våga göra fel. Det är min största rädsla där alltså. Att våga ta initiativ och så. Det är de de uppskattar mest ju..  Men jag är så jävla rädd för att göra fel och hamna i skiten sen på grund av de. FAN!! Kan någon ge mig massa tips på hur jag ska lösa detta feta problem??
Dessutom känner mig jag massa ensam här i Helsingborg utan familj och så. Man kommer hem till en tom lägenhet, går och läggr sig, vaknar sen for man iväg till jobb igen.. Så håller det på hela veckan. Funderar på att sticka iväg med en polare till St Anton i Österrike och jobba med något under säsongen där!! Ska man??????
Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback