Väla och sånt där

Idag var vi en kort runda på Väla med familjen. Jag var mest där för att döda tid men Malla och Pontus var mer ute efter att shoppa så jag fick agera lite tycke för vad de skulle köpa och inte. Det handlades bland annat jacka och jeans. Sen så var jag helt glad för där fanns Cervera där jag kollade och drömde om mina knivar som jag en vacker dag ska äga. Sen kollade jag på salt och peppar kvarn som jag också blev lite nykär i.
Det var de. Jag har många alternativ för hur min lördag ska se ut. Men jag vet inte riktigt vad jag mest känner för. Höhö! Tror det lutar åt Pascha ikväll!!
Jag gräver lite för lite omväxling..
Nu ska jag göra något annat.. äta upp mina ostbågar kanske?
Lyssna på min nya spellista på spotify om ni vill chilla vanilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback