Du där..

Jag har nu för er som verkligen vill veta verkligen varit singel i två år, tvåååå år .. haha sjukt länge!! Lite för länge tycker jag nu. Så nu för kul grej undrar jag här om det finns någon trevlig typ där ute som känner för att ses?

Jag vill myyyyyyysa med någon, ha någon att göra allt med... En person man vaknar upp till varje morgon.. Sova brevid om nätterna.. Säga att du är min och ingens annans, berätta hemlisar till, vara crazy och så vidare... Jag är ute efter något seriöst och fint alltså..
Finns du?
Denna låten väcker förresten en del minnen.. <3

Kommentarer
Postat av: J

Du är så fin <3 =) älskar dej .

2010-09-05 @ 16:03:38
Postat av: Anonym

du är söt ida:)

2010-09-05 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback