Lite helgbilder

Har hängt med min bror Patrik hela helgen i hans fina lägenhet. Sen i lördags överraskade ju Jossan och Nois oss.
Jag och Bonzo myste tillsammans under fredagskvällen..
Bonzoooo
Patte med sin babe som han kallar henne...
promenad i stan..
Jennys nybakade bröd.. riktigt gott!
Noiiiis! <3
Jens och Carris
Gullunge Milopilo <3
Söta Noah sprang runder och kunde absolut inte sitta still..:P
Jossan! <3 Så kul att ha dig hemma igen :D
Patrik poserar lite granna.. hmm..
Sen så hade Pitte med sig sin valp, ser ni hjärtat?? Såå söt! Kato heter han förresten..känner ni igen det från en film?
Sen igår tog jag med Bonzo till Jasse.
Cassandra..
Bonzo följde varje röselse jag gjorde.. sötnosen där..

Kommentarer
Postat av: cassandra

hhaha så ful jag blev hahah:):)<3

2010-09-18 @ 16:01:12
URL: http://cassandraemanulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback