Underbara Jasse och jag i Helsingborg

Idag träffade jag sötnosen i Helsingborg. Vi hittade massa massa fint, men skulle istället hem och sova på saken innan jag bestämde mig för att köpa något. Eller jo bh och hipsters fick följa med hem, skitsöta, lila. Sen fikade vi och sen hälsade jag på folket på min första praktikplats. Så kul det var att träffa dem!! :D Sen lite andra hemlisar...
Här kommer en dos av min underbara dag i Helsingborg. By the way, en riktigt solig och härligt varm dag alltså..
Nu väntar Fångarna på fortet. Puss älsklingar!!

Kommentarer
Postat av: susanne

Gud vilka häftiga bilder

Mycket olika motiv har du fångat och det visar att du är en real fotograf soon

mamma

2010-09-02 @ 07:36:48
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: J

haha, en mycket mysig dag :D pusspuss

2010-09-02 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback