Linssoppa och nybakat bröd

Hejsan! Jag fick en massa energi nyss och har nu lagat en linssoppa av vad jag hade hemma..  och de brödet jag lade upp recept på förra veckan! Brödet blev precis klart.. ska bara låta det svalna sen ska jag njuta av det med. Kunde inte hålla mig, har redan ätit av den goda soppan!! MMMMmm jag bara älskar linssoppa... pricket över i:et är ju creme fraichen.. fy farao vad gott.. När soppan är så överhet och creme fraichen så kall... perfekt!! Förutom det har ju min dator lagt av, något jävla virus har attackerat och förstört min hårddisk. Hoppas bara inte alla mina MILJONER bilder har raderats..



Sitter just nu på den allt för sega datan, mammas och lasses data. Men vad gör man inte för att uppdetera bloggen??

Bilden är ifrån 2006. Hahaha så små vi vaa..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback