UTAN KOCKKNIV :(

Halloj mina sköna! Kom precis hem. Har handlat allt till maten imorgon och sen så shoppade jag lite till mig själv med Carran på stan. En tröja, nya solbrillor (ovanligt?), örhängen, strumpor (kanske det tråkigaste att köpa?!?! men nödvändigt) och en sjal/halsduk. Sen köpte jag lite rödvin på systemet.. andra gången man handlade där.. mjao vad kul.. haha! Vinet skulle passa till min varmrätt.. så ja det var ju bra. Sen så lämnade jag in min kniv för gravering, ska skriva in "Kock-Ida". Haha, coolt va? :D Man kunde ha 10 st bokstäver till ett pris då tänkte jag utnyttja alla bokstäver.. Så det fick bli de istället för bara Ida eller så. Men sen så skulle detta ta ca en vecka att göra och det fick jag ta då tänkte jag... Men sen nu när vi handlade mamma och jag så kom jag på att jag skulle ju ha middag imorgon.. UTAN MIN KOCKKNIV!! Så dumt av mig att lämna in kniven dagen innan de.. Förstår ni? Skitsamma. Störigt vilket fall som. Mamma och jag har i alla fall skrattat ihjäl oss på de. Ibland tänker inte lilla Ida så tyvärr. :P
Här bjuder jag på dagens shopping från favoritbutikerna Gina tricot och H&M. Obs brillorna är ifrån Lindex.
PUSSSGURKA!

Kommentarer
Postat av: susanne

Tack för att du förgyllde min dag stumpan

skratta är så skönt och hälsosamt

kram mamma

2011-02-03 @ 18:50:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Hihi. det e allt galet att shoppa med dig,man får helt enkelt hänga med i svängarna, Tack för idag:)!

2011-02-03 @ 19:15:26
Postat av: Pernilla

hahah, klantis!

(inte förvånad)

Men synd att man inte får träffa mr kniv! ^^

2011-02-03 @ 20:54:33
Postat av: Pernilla

hahah, klantis!

(inte förvånad)

Men synd att man inte får träffa mr kniv! ^^

2011-02-03 @ 20:54:45
Postat av: jasmine

brillorna kan du ge mej :D kniven blir torterad medans vi sitter o äter middag ;) hell yeah. haha. :P du är fin <3

2011-02-03 @ 21:14:45
Postat av: Robin

Snygg tröjja! sköna brillor, halsduken ser mysig ut ;) Men du gör helheten <3 Jätte vacker är du, verkligen.

...Öronhängena ser jag inte :(

2011-02-03 @ 22:24:14
Postat av: Gert

Man får inte slarva med kockkniven ;)

2011-04-30 @ 15:10:06
URL: http://www.kockkniv.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback