Jag lever..

Hejsan gullepluttar! Jag var ju ute igår med mina prinsessor. Vi hade skitkul!! Först Bjöd Parre på middag och sen festade vi med Jasses syrra med flera. Sen vidare mot Bara Rock och Stinsen! Sen hamnade vi på Mogwai.. Najss!! Tyvärr så drack man aldelles för mycket. Eller jag tror det var blandningen.. Så har spytt hela natten och nu mått illa hela jävla dagen. Det är först nu man kunnat äta igen utan att spy upp de. Usch aldrig mer alkohol... ELLER??
Ska man dricka alkoholfria drycker på sin födelsedag! ;)
Bilder kommer imorgon....
Ikväll nu har jag, Patrik Carran och Jenny ätit supergod italiensk buffé. Lite plock av lika ostar, oliver, charkuterier. Nu ska jag se skräckfilm. Svensk sådan..
Pusssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: susanne

Take it easy

kram

2011-01-09 @ 16:01:22
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback