Kokböcker

Snart fyller man 20!! Jag kom nyss hem ner till Skåne och har därför inte planerat min födelsedag riktigt då jag trodde jag skulle jobba i Sälen då. Så ja det blir väl till och börja göra det nu istället. Ska man bjuda på middag blir det utgång etc etc??? Sen så fyller ju godingen Jasmine också snart år.. Kanske kan fira ihop! Har inte ens frågat Hah!
Skitsamma.. eftersom min matglöd har kommit tillbaka önskar jag mig kokböcker.. Här har vi några bra!
Nomas senaste bok. Restaurangen Noma har ju blivit utsedd till en av världens bästa restauranger..SJUKT!! Dock vill jag ha den i engelska. Innan jag dör ska jag ha ätit på denna restaurang!! LOVAR! :D
Tom Sjöstedts bok. Han vann årets kock 2008 och här tipsar han om massa recept för att förenkla din vardag!
Eller denna av Leila!
Eller denna från halv åtta hos mig programmet.
Finns massa bra!!
Åhhhh blir så inspirerad nu!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback