Lite personliga mål!

Skriver dem här för att göra en påminnelse endast för min egen skull. Läs om ni är nyfikna!

Tänka positivt! Sluta ha ångest över småsaker.
Sluta dricka cola eller pepsi, kommer det funka?
Börja äta nyttigt för mitt eget bästa.. sluta småäta massa godis mitt i veckan..så så onödigt.
Söka massa massa jobb, dock helst inte inom kock.. då jag nog inte pallar det i längden..
Lämna cvn där jag vill ha jobb i bla Helsingborg och i Lund eller Malmö.
Börja träna, simma ska jag nog börja med.
Börja prata med en kurator..
Boka tid hos en massör.
Kolla igenom min ekonomi, börja spara pengar till resa!
Boka in en tid till en syo.
Kanske plugga Matte C då det nog behövs för min utbildning.
Söka en utbildning till hösten 2011.
Göra högskoleprovet.
Festa mindre, ha kul genom att ha filmkvällar eller annat istället!
Ringa mindre med min mobil. Eller ni får börja smsa mig istället eller inga mig. Har ett sånt erbjudande med 5000 sms/ månaden. Onödigt med massa kostnader för mobilen.. /:
Tatuera mig på handleden. Har kommit på bästa finaste motivet... <3
Färga håret, mörkare eller börja bli blond igen. Jag kan inte bestämma mig.. Vad tycker ni?
Börja plugga till körkortet..

JA då är det bara att börja!!







Kommentarer
Postat av: susanne

Bra Ida!

Att sätta upp mål är så bra.

Men målen skall vara uppnåeliga också

Du är en duktig tjej och allt kommer att bli som du själv vill. Du är vuxen nu Ida!!!

kram

2011-01-11 @ 20:16:41
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback