Matnörd?

Hallå guldvärda människor!
Idag har vi här hemma bara slappat och städat. Nu i eftermiddag var jag, Malla och mamma på Maxi och handlade lite. Först pantade vi två för fulla säckar med flaskor och burkar. Sen så gick vi runder där och kollade på böcker, kläder och sånt dära. Jag köpte massa lösgodis och sen lite Pepsi (beroende?) sen så köpte jag en mattidning för att få lite inspiration. Vill så gärna laga kyckling i ugn här hemma. Tidningen erbjöd bra recept på massa fågelrätter.
Nu till något annat. Vad vet jag inte?!
Puusssss love u! <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt att du brinner för mat igen. Snart kommer presenten

kram

2011-01-16 @ 08:40:28
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback