Nyår o mycket mer..

Vad har hänt sen sist?? Hmmm... Så dålig jag är på att uppdatera, jag vet. Förlåt. Förlåt. Nu har jag i alla fall skaffat telias mobila bredband och hoppas på de kunna uppdatera lite oftare. Sen så har min tjänst ändrats lite med, ska enbart jobba lunch och kommer vara ledig mycket mer vilket resulterar i mer bloggande och annat spännande.
Igår  hade jag och mina stugroomies en mysig tacokväll och sen var jag på Harrys med lite personal och det blev faktiskt en kul spontan utekväll. Jag körde all in och blev sådär lagom full och glad utan en sån där jobbig baksmälla.. Najjs ju!! Idag har jag bara tvättat, diskat och duschat då man är ledig.... UNDERBART!! Nu känner jag mig som en Ida igen. Sen ikväll kl 8 är det personalmöte. Undrar vad vi ska snacka om. Det blir väl antagligen om allt som hänt.. vad vi tycker hittills och så vidare. Annars så har jag en del bilder att lägga upp som ni ser nedan..
Enjoy ;)
Jag har rätt många bilder.. så jag lägger ihop fler bilder på en bild.. för att underlätta för moi ;)
Här ser ni några bilder från julbordet vi hade på julafton. Fast till vänster ser ni vår lilla julgran vi hade här hemma. Åka döpte vi honom till.. haha!
Emma, Köksis Magnus sen Robin och Mattias.
Här ser ni den fina stugan, såhär ser det ut inomhus. Modern, mysig och alldeles lagom! Här bor vi fem tjejer..
Tog lite snöutebilder en eftermiddag innan jobb. Me like!! Vill fan utveckla mina fotoskills ;)
Lite bilder från tolvslaget...De talar för sig själva..
Hoppas ni har det bra!! Saknar er alla för mycket! Älskar er <33

Kommentarer
Postat av: jasmine

Åh vad KUL KUL att läsa . :) älskar det. fina bilder, du blir duktigare o duktigare. :) älskar dej min kockaajävel. pussis

2011-01-03 @ 16:36:29
Postat av: Susanne

Härligt Ida med uppdattering på bloggen. Fina bilder och vilken härlig vinter och vad fint ni bor.

Skönt att Ida börjar känna igen sig själv som IDa.

Tack Gode Gud att du börja landa kockajävel.

Älskar dig

kramar Mamma

2011-01-03 @ 16:57:53
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback