Tråkiga måndag

Idag sov man till nästan 12 på dagen... länge ja!! Sen så käkade man frukost och gick sen en lång promenad med hundarna. Under promenaden halkade jag och slog i ena skinkan.. AAJJJ!!! Fan det är värsta isbanan ute hos oss, hela vägen liksom.. Man kan liksom inte undvika den. Jaja sen efter promenaden städade man lite här hemma för att göra mamma glad, tog disken damsög och så vidare. Efter de har jag bara chillat..suttit här vid datan och drömt mig bort till Thailand. Kenza är ju där nu... snacka om fina bilder de lägger upp. Lovar en vacker dag ska jag också åka till Thailand!! Vad härligt det hade varit! Sen hjälpte man mamma att laga ihop en god pyttipanna från helgens mat. Det blev skitgott. Sen lagade man en god linsgryta med indiska kryddor och till det lite casewnötter och russin. I eftermiddag dök Jenny och Milo upp! Alltid kul o hänga med dem!
Nu sitter man här alldeles för mätt och har tråkigt. Borde skriva cv men har inte orkat det.. får väl ta o göra det innan det blir en ny dag....
Så länge då.. Pusssar!

Kommentarer
Postat av: jasmine

låter som en vanlig måndag när man inget jobb har :P haha. åh minns att vi tjejer snackat mkt om thailand, att dra dit. fan vad göötttt. åh jag vet när är man alrig aviis på kenza lix? haha :P

2011-01-10 @ 20:23:01
URL: http://jasminerolf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback