Så gott!!



Igår var man ju ledig och då passade man på att laga lite linssoppa då det ändå regnade. Lite och lite, jag kokade en hel sån stor kastrull till en hel familj. Men jag fixade så att jag kunde ha lunchlåda till mig idag och på måndag igen. Sen så fryste jag in resten. Bra va? :) Det blev i alla fall supergott. Köpte ett gott lite mörkare bröd. Mumsigt! Sen får man ju inte glömma pricken över i:et?? Jooo créme fraichen.......

Nu har jag precis kommit hem från jobb. ska snart iväg på 20års kalas hos Linn. Fläskfilé och tårta är det som väntas där... mmmm!! Kan man bli lyckligare än soligare lördag som denna?!m DET ÄR FRÅGAN!

Pusss på er mina vänner som fortfarande kikar in här då och då.


Kommentarer
Postat av: susanne

Soppan ser jättegod ut och du har fångat den fint på bild också.

Bröd och cremefraiche är ju givet som du också skriver.

ha en fin dag och glöm inte bort hur mycket jag älskar dig

kramar Mamma

2011-07-10 @ 09:36:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback