Bröllop!

Var på ett mycket fint bröllop i helgen! Min kusins dotter Therse var det som gifte sig med Martin. Superduperfin dag med mycket glädje och massa kärlek. Tack för det! Var därför lite seg igår då man drack lite vin dagen innan. Robin och jag spelae minigolf, igeeeen. Robin blev medlem så han kan spela på varenda minigolfbana i Skåne helt gratis, NAJS! :D Idag var första dagen på sommarjobbet (hemvården i hbg). Kan börja med och säga att det gick bra... jag och Robin hyrde skitbra film igår som vi såg till midnatt och sen var jag tvungen att fixa cykel..lånade av Patrik till jobb. Så ja klockan blev ganska mycket innan mina ögon slocknade för natten. Det var en ren tur att jag ens vaknade imorse. Börjar kl 07 på mornarna och jobbar till 1500. Najs! Nu lagar Robin kvällens mat....;) Ris med chiwaphihi.... vettti fan hur man stavar?????


jaja...

Saknar min mamma och Margit megaycket<3<3 Love u!!!

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt Ida!

Skönt att komma igån med jobb och nice när lönen kommer.

Roligt att Robin gillar minigolf och är medlem nu

ha det gott och vi hörs

kram mamma

2011-06-14 @ 21:11:13
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback