Jag och de gamla!

Åhh vad jag börjar trivas med att jobba med gamla. :) De flesta e så himla rara. Man kan ju inte mer än o  bli kär!! ;) Tycker det e så sköna arbetspass. Jobbar mellan 7-15 värsta chill ju!! :D Sen var jag ledig nu i måndags och tisdags då jag jobbade hela midsommarhelgen... så då passade man på att sola och bada. Hann tom bränna mig på ryggen.. aj så ont.. sov som på nålar i natt.

Jobbade idag och nu väntar jag på min fina älskling Robin. Sen ska vi hem till Lasse och övningsköra med han och Carran. Det e kul att köra minsann!! Jag ska klara körkortet, jag ska!! :D Motiverar mig själv juuu...:)

Hoppas jag inte e ensam om att bli glad för de fina soliga vädret!!!??

Me love!! <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Roligt att du trivs med ditt jobb och att du har så bra arbetstider.

Klart du kommer att klara körkortet och du tränar ju och blir bättre och bättre för varje gång.

Ha en fin kväll och hälsa Robin så mycket

kram



2011-06-30 @ 19:38:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 @ 14:16:39
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: jossan

Hej underbara du! Jag vet, de gamla ar for goa. Jag haller verkligen med. Vad ar dina arbetsuppgifter sis? Stolt jag ar over dig fina du, jobb, korkort och en finfin Robin. Love you ska du veta sis

2011-07-01 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback