Överraskning

I fredes överraskade jag min älskling med mousserande, en ostbricka med kex och massa god frukt. Gissa om han blev glad...:)

Ville fira till det nya jobbet han började på idag.

På Siemens som tekniker, inom styr - regler och automation. Såååå kul för honom!

Älskar dig så mycket Robin. Mer och mer för varje dag..... aldrig känt såhär för någon innan... Overkligt!



Jag bad honom tände några ljus i mitt rum medans jag pysslade nere i köket med detta. Romantiskt blev det i alla fall!



Köpte en bit choklad där det stod, "Du är världens bästa"

LOOOOOOOVE!!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gulligt av dig Ida!

Härligt med överaskning som alltid finns kvar i hjärtat.

kram

2011-03-22 @ 08:24:28
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback