Förlåt

Hej!

Först och främst vill jag be om ursäkt till Cicci och Sanne för att jag tyvärr inte kunde träffa er idag. Jag var med enkla ord och rått åt mig, för bakfull. Kombinationen av snus och alkohol tål inte jag. En sak jag har lärt mig till nästa fest. Förlåt! Hoppas vi kan ses snart ändå!!

Studentfesten var kul ändå trots omständigheterna. Vi dansade och hade oss. =) Shottade Mintu och sån annan svartvinbär-shot som var megagod. Först var vi på Tych och värmde upp sedan begav vi oss vidare till Strand där festen skulle äga rum. Denna gång spelades bättre musik än tidgare. Har dock bara varit på två studenfester men ändå.

Idag har jag försökt återhämta mig från gårdagens bravader, tillbringade mestadels av dagen i min säng och även ute på verandan i den härliga värmen. Firade även Josses 25-års dag hemma hos henne i Viken med indonesisk gryta och till efterrätt blåbärspaj. Mums!





Denna bild är tagen på Tycho, ganska mörk eftersom bilden är tagen med min mobil!

Kommentarer
Postat av: Cicci

åh.. det e lugnt! :) Roligt att du hade trevligt, men vi ses ju på tisdag :) Inte sanne, men ändå.



2009-04-05 @ 19:30:34
URL: http://misplea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback