LA Gigolo

Tja! :) Igår hann lilla jag med att shoppa lite kuliga saker som ni kommer få se en bild på. Bla kläder och saker till skolstarten ;) Sedan tåg jag tåget vidare till Lund där jag och Freddi käkade på donkan, me like! Efter det hann vi kolla runder lite på affärer i Lund och sedan började bion. Den var riktigt bra om man tänker på slutet annars om man bortser från det så var den ganska dryg.. ibörjan och så... Men slutet var ett som jag tror alla tjejer gillar.. Ni måste se den. Mer kan jag inte säga än att han var en riktig player som ja ni vet... Se den vet ja!


Oj, glömde säga att det var förhansvisningen av denna film och Freddi lyckades få två biljetter på olika rader. Jag fick sitta på första raden och Freddi på andra. Haha.. kul! :) Är det gratis så är det. 



Här har vi Freddi som då satt bakom mig. 


Detta var det som fick följa med mig hem. Jeansleggins och en tshirt från vaGina.  Kalender och pennskrin från Bokia. Makeup remover och örhängen från H&M. Me like to shop. 

Bye bye!




Kommentarer
Postat av: jossan

Vuxenpoäng! på pennskrinet alltså...

2009-08-05 @ 18:11:31
Postat av: Marcus FFS

Slutet var skit, början var awesome! Dock är det synd att de inte gav Ashton ett bättre manus att jobba med!

2009-08-11 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback