Saknar inspirtation.

.. som ni kanske märkt!
Jag har en del att fixa och stå i nu har jag märkt. Fixade en lista med allt jag måste fixa på måndag och det var en del punkter... Har ju börjat på Lunds universitet nu istället, ska läsa till teolog. För er som inte vet och vill veta mer googla gärna er till det, orkar inte skriva ner vad det innefattar. Det har att göra med religion i alla fall och olika religioner tilltalar mig.
Igår var jag bjuden på Amandas 19-årsfirande. Det var en nice kväll med mycket langos och olika efterrätter. Det var kul att träffa Sp06so igen. Ordet kul får sammanfatta det hele:
Födelsedagsgrisen
Langos för er som inte vet hur det ser ut.
De var seriösa!
Grattis! :)
Virre firar ramandan..
Denna bild på avsluta!
Ses pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback