Slå på stort!

HAHA! Är det filmkväll så är det. Jag ska förklara.. Det var så här att nämligen skulle vi hyra en film jag länge velat se, på svenska heter den "Dumpa honom" och på engleksa "He's not that into you". Så därför idag var tiden inne då vi körde till Hemmakväll för att kolla om den fanns för uthyrning. Men den hade tydligen inte släppts på dvd än förräns i september.. jaja de som väntar på nåt gott... ja. Detta resulterade i att vi då skulle hyra en annan film, tyckte ja då.. hehe. Vilket vi då gjorde fast tre filmer istället för en. Vi kunde inte bestämma oss och valde att hyra tre till priset av 120 kronor i en helv vecka. Efter många om och men blev det  till slut Australia, Gomorra och Vi hade i alla fall tur med vädret igen som fick följa med hem till oss för lite semester.. eller vad man kallar det. 


Oj, glömde säga att vi också köpte med en del snacks.. HAHA.. yeah!! Och så köpte mamma någon box.. 

Vi har redan nu hunnit se en film av tre, alltså Australia. Imorgon blir det Gomorras tur att spelas.. 

God natt fina läsare :)


Kommentarer
Postat av: alva

oj oj oj vad mycket. jag hade vellat ( stavning ) se vi ahde iallafall tur med vädret :) de va bra eller ?!

2009-08-06 @ 11:19:12
URL: http://margitochalva.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vi får se ;) gillar inte att ha min pappa i bloggen :D

2009-08-07 @ 00:33:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback