Kuligt

Tjena mittbena.

Skola som vanligt idag. En ganska kort en. Efter skolan åkte jag och Freddi till Center syd och gick runder där. Testade bla skor och klänningar. =) Blev kär i två par skor som vi kommer få se på bild. Tror de är ifrån Scorett eller Håkanssons. Idag så fick vi även våra studentkläder. Meganöjd men dock ej studentmössan som vi egentligen inte har någon användning av förrän i juni.. höhö Men ändå den passar bra på mitt skrivbord som prydnad, mahaa =) På Center syf hann vi även med att fika på House of Bagels. mumsfillibabba! ;)

Nu ska jag läsa igenom mitt geografiarbete om klimatet i Cherrapunji samt Milano. Och även försöka att hinna med att läsa lite om kristendomen då vi ska ha prov nu på onsdag. Egentligen kan man ju mycket om den religionen men man kan ju alltid finslipa sina kunskaper ;)

Puss.
















Kommentarer
Postat av: carris

vad söt du e sis, o vilka snygga skor du har hittat!

2009-03-16 @ 18:27:48
Postat av: sanne

Najs, likadana byxs som jag ^^

2009-03-16 @ 23:19:24
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: sanne

Aou ^^ Ooops! Ser ut som byxa när man kollar snabbt!

2009-03-17 @ 18:23:48
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback