Lång dag =)

Hejsan! =)

Idag har det hänt en del kul saker. Var i skolan hade två lektioner. Sedan åkte jag och min kära klass till Lund där vi lyssnade på två biologi-föreläsningar. Typ tråkigt men helt okej. Sedan var vi fria vid tre då tog jag och Freddi bussen till stationen sen vidare till Nova. Väl på Nova gick vi mot målet alltså Max. Har varit så jäkla sugen på Max-mat så idag blev det äntligen dax! Sedan gick vi ett varv på NovaLund där Freddi köpte strumpebyxor. Efter det tog vi bussen till stan där det blev bio, Shopaholic. =) Svinbra! Så gullig och rolig på samma gång. Sen tåg vi tåget hem! Kom hem vid halv nio.

Imorgon ska jag, Freddi och Emmeli ha vår redovisning om vårt projektarbete för socialtvåorna. Det ska bli intressant, vi ska informera dem om vårt projekt och ge dem tips och så. Kanske få de att fotsätta vårt projekt, alltså skänka ännu mer pengar till detta fina lilla barnhem i Nepal. Hope so (A)

För att se så proffsiga ut som möjligt har vi bestämt att vi ska ha klädkod då imorgon inför detta föredrag. Glasögon, hästsvans (helst), kjol, någon fin blus eller skjorta. För att impa på vår lärare så mycket som möjligt, allt för att få det högsta betyget! ;)

Kommentarer
Postat av: sanne

Ni borde ha en knut i stället för hästsvans, ser mer profissionellt ut 8-|

2009-03-11 @ 16:26:17
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback