Studentfest - Bad taste?!

Igår hade jag min andra makeuplektion på Tech futurum, det är ett inval på vår skola som man kan välja att läsa vilket jag så klart valde att läsa sista terminen i trean, endast för att kunna ta det så lugnt som möjligt och slippa alla dessa fucking prov, arbeten, redovisningar osv. Jag hade bestämt med Freddi att packa med alla grejer till studenfesten för att vi skulle gå direkt hem till Betty efter skolan och göra i ordning oss där. Vilket jag gjorde. Packade ner kläder, smink, dricka och sånt. Så det blev ganska tungt. Sedan höll jag i mitt pass inna jag stack till skolan och sa något i denna stil till Patrik, "Jag tänker inte glömma att packa ner mitt pass, annars kommer jag aldrig in på studenfesten." Gjorde strax efter ett toalettbesök och åkte till skolan som vanligt. När jag väl var på Tech futurum ringer Patrik till mig och säger att mitt pass ligger här hemma, jag får panik alltså. Nej, lite överdrivet, men åååhhh, vad tänkte jag med. Strörigt i alla fall!

Efter makeup:en var det, det efterklängtade nk-provet. Det gick faktiskt bättre än förväntat, hoppas på VG :D

När skolan väl ringde hem oss igår var jag och freddi tvunga att ta bussen hem till mig först (för att hämta mitt pass!!) och sedan ta en senare buss till Löddeköpinge för att hänga med Betty innan the studenparty ;)

När vi var i Lödde krängde vi pizza och köpte blannevan'. Vi piffade till oss ganska fult, eftersom det var bad taste-tema. Tjohoo! Efter att vi var ordninggjorda gick vi till Lödde krog för att ta oss var sin shot. Tequila för min och Freddis del men Mintu för Betty. Vi beställde 4ml shottar, men fick nog 6:or. Nice ju eftersom vi bara betalade för 4:or. ;) Sedan efter det tog vi bussen till Lanskrona för att förfesta hos Borg. Det blev lite dansande där med spilld champagne och mycket annat. Sedan vid halv elva traskade vi vidare till studenfesten som ägde rum på Strand i Landskrona. Där var vi de första att anlända men det gjorde inte oss någonting, HAHA :P Jag hade en trevlig kväll med mycket dansande, tack Freddi och alla andra studenter för en rolig kväll. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback