Weeehoo! =)

Idag när vi hade lunchrast så råkade vi gå förbi  vår skolsyster och kuratorn, då sa de bara något i stil med att '"Studenmössorna har kommit!" Jag Freddi och Emmeli bara rusade direkt till reception för att inspektera att det var sanning. Och det var det. Vi testade och hade oss. Väldigt skoj. Jag hade valt en rosa diamant på mössan men man fick även originalet, alltså en blå diamant så nu kan man byta och shoa.. =) Hade ju äveb beställt det paketet med champagneglas, visselpipa, penna och så en kondom (!) lite haha. Men men här har ni min mina studentmössa som endast kommer vara som prydnad fram till den 12:e juni! Längtar som bara den nu ju!! Yehaa, idag fick vi se våra nk-prov som vi gjorde för någon vecka sedan. Fick ett oväntat Vg+ :D Goodie Goddie Ida.





Puss puss från lilla mig, nu ska jag dricka en kopp te och sätta mig mjukt och behagligt framför inget mindre än religionsboken, prov nästa i kristendomen imorgon!

Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback