Bara för att

Hejsan mina sockertoppar! =)

Yeye min dag har varit bra än så länge tss.. :)

Har vatt i skolan där den började kl 1015 för att vara exakt och dagen slutade kl 1315. tss... härligt! Jag fick förresten också reda på det senaste pskologiprovet och det var ett bra resultat vill jag säga, alltså ett mvg :D Yeah! Sedan är det samhällsprov imorgon och då idag så frågade jag Britt min lärare om hur jag låg till betygsmässigt då alltså.. så jag slipper göra provet för att provet inte kan göra så mycket åt saken, åt mitt betyg då.. yeyeye!! :D:D Ännu bättre, vilket flyt man har haft idag då! Efter vi slutat skolan cyklade jag till busstationen för att ta 132:an till Centersyd med Freddi. Vi fikade och shoppade ju såklart med, gick inte att undvika om man säger så. En klänning till studenten och ett linne samt hårnålar med pärlor till min håruppsättning till balen.

Nu ska jag skriva ca en a4sida till invalet, make up, om 70talets mode, smink, modeinkoner, hygienen etc. Redovisning nu på fredag den 8e maj. Då jag även kommer att skriva genetikprov.. men naturkunskap gillar vi mycket så det lär inte bli några problem med det.

Puss.



En bild från första maj vid gröningen med syskonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback