Göttans

Tjosan!

Igår var en kul dag. Jag och tjejerna skulle egentligen festa men vi hann i alla fall förfesta lite innan Sanne kom på att hon hade glömt sitt leg. Men inte deppade vi för de utan vi snackade och hade mega mysigt hela kvällen lång. Tills vi börja snacka om andar ---> spöken .. etc etc.. Sedan hörde alla ett ljud från köket eller från ytterdörren och efter det var alla på helspänn. Men det var en mycket trevlig kväll med mycket minnen som vi pratade om och skrattade åt. Sedan sov jag över hos Carolajnen och vi käkade Max till frukost, så himla lätt att göra de då hon bor precis ovanför Max. Efter det mötte vi Patrik och gick vidare mot den enda (pga av denna Kristiflygaredag) öppna affären i hela stan (Åhlens) för att kolla deras utbud. Blev tyvärr förälskad i en klänning som jag då inte köpte. Ångrar nog det nu kan jag säga. Efter min förälskelse gick vi en promenad ner till gröningen där vi smaskade i oss glass och hann med att träna på det där utegymmet vid gröningen. Efter dagstripen ner där for vi snabbt iväg hem och hann med att filma en liten snutt där vi dansar och har oss, ska försöka be Patrik skicka den till mig så att även ni får se det superroliga klippet. Ska skriva ner en kul sak Carran sa tidigare idag när vi höll på att fotografera med våra kameramobiler då Patriks mobilkamera är lite bättre än min med med sina 5 megapixlar och då hans var lite seg på att reagera när man tryckt på knappen för att ta bild, "Han har ju långsammare utlösning" hahahah :P













Ha en fortsatt trevlig långhelg! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Haaj! Snygga brudar, gillar särskilt carris jacka o shorts=) mina hehe...fast det passar ju ändå inte. Saknar er. Puss

2009-05-21 @ 22:55:54
URL: http://yogajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback