Ledig dag

Efter en veckas jobb fick man äntligen en dag ledigt. En måndag. Perfekt! Skitsamma egentligen. Men shit vad man hinner göra mycket när man är ledig. Tyvärr sov jag bort stora delar av dagen istället men andra delen av dagen har jag hunnit handla lite mat, sovit igen, käkat pizza, gått på stan med Linda, sen handlat pepsi (tror jag börjar bli beroende..) cyklat med Simon till Solliden och Borgholms slott och nyss käkade jag och Simon en väldigt fräsch och nyttig sallad. Mmmm. Mycket man hunnit med en måndag som denna! De flesta har väl börjat jobba nu efter sin långa semester nu kan jag tänka mig.. Hoppas ni haft en bra början i alla fall. Jag förfestade ju med Linda min rumskamrat igår och försökte komma in på Strand, men misslyckades tyvärr två gånger, lite pinsamt men ja det stämmer. Stortjöt hela natten med alla och de tröstade lilla mig. Va gulligt i alla fall. (:
Tog massa bilder såklart från igår på förfesten och från idag när jag och Simon cyklade. Så det kommer inom kort.
Nu tänkte jag förbereda mig för än långpanna som mina rumskamrater säger när man ska jobba ett pass under en hel dag. Alltså minst 12 timmar.
Så ja vi hörs snart igen gullungar. Jag har förresten bokat hemresa nu, eller Lasse har så snällt gjort det till mig. Det blir nu om en vecka, den nionde augusti kl 11. Så ja snart är man hemma igen!
Ses då hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepsi är bra gott. =)

2010-08-03 @ 00:42:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: susanne

Välkommen hem Idis!

mamma

2010-08-04 @ 20:32:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback