Min första dag som 20!

Imorse blev man uppvaktad med frukost på sängen av sin underbara familj. Därefter for vi in till stan. Jag Carran och Patte käkade frukost på IKEA sen så chillade vi med mamma på Väla. Vi kollade mest runder och hade allmänt trevligt. Sen när vi var hungriga igen var det lunch på IKEA. Haha nästan stammisar fan.. :) Men gott var de. efter det var det dags för mig att ta oskulden på systemet. Det gjorde jag genom ett inköp av supergott vin som skulle passa perfekt till kyckling. Nu när vi kom hem allihopa lagade jag sötsur kycklinggyrta och bjöd på. Den blev mycket god!! Carran bjöd på hemlagade cupcakes.
Mumma alltihopa! Nu är man typ för mätt och jag ska väl snart ta en dusch och krypa ner i sängen.
Jag tackar för all uppvaktning!! LOVE!! <33
Tack för uppvaktningen!! :D Puss Pusssssss På lördag blir det mer firande med släkten! <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad roligt Ida att du blev nöjd. Vilka fina bilder du har tagit och bjuder på.

Tack min 20 åring och välkommen in i vuxenvärlden

kramar Mamma

2011-01-20 @ 22:14:31
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback