Helg!

Nu är det helg och det finns inget som sitter så bra som de alltså! Den som säger emot ogillar jag verkligen.

Idag hade vi vår första filosofilektion, och stör mig så förbannat mycket på när jag kan saker läraren frågar om men sedan är jag inte tillräckligt säker på att säga det högt i klassen så därför avstår jag att räcka upp handen. Hata hata och åter hata!
Så därför leder det till att någon annan säger saken jag hade i mitt huvud och att det är rätt och människan blir stolt för det!! Med andra ord menar jag att jag egentligen skulle sagt det men har inte tillräckligt mod för att säga fel :P menmen sånt e livet, jag e van att hamna i sådana situationer. Men jag stör mig ännu mer på när den där tjejen (säger ej vem) säger mina ord jag har sagt till henne. Hon "snor" mina repliker... vad får henne rätten till att göra de.. jaja. nog med att störa sig på de, nu är det helg och det är för jävla skönt. Som jag tidigare nämnde, sitter inte bättre alltså! :D

Ha det förbannat bra!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Det enda sättet att leva ett komplett liv är att ta chanser. Det som är värre än att svara fel är att se tillbaka med ånger och veta att man inte ens gjorde ett försök. Keep fighting, IDA! <3

2008-11-29 @ 11:11:43
Postat av: Ida

ja det e sant! :) tack <3

2008-11-29 @ 11:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback