Pepparkakstajm

Hejsan! :) Är hemma från skolan idag också och gick upp för en timme sedan ej min stil men jag var jättehungrig så jag gick endast upp av den anledningen. Sitter just nu och äter pepparkakor, shit vilket samtalämne liksom. Ööö vad ska jag skriva om, typ att man är sjuk fortfarande, hmmm jättekul för er att läsa om det liksom. Har precis tänt massa stearinljus i mitt rum och de värmer som in i H******! Sen eller snart ska jag plugga, har samhällsläxa till imorgon som måste vara klar... /: Förresten nu sitter alla i min klass och skriver geografiprov, HAHA. Good luck säger jag bara! XD Vilken skadeglädje man har altså.







Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är roligt att veta vad du håller på med på dagarna. :) Roligt att du uppdaterat! Puss söt.

2008-11-11 @ 19:39:04
Postat av: Ida

Ja kul att du vill läsa :D Tack!

2008-11-14 @ 15:21:58
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback