Sjukis nummer ett!

Mitt andra inlägg. Mest för att en viss person har påpekat min dåliga uppdatering så skriver jag nu!

Jag är förkyld och har feber vilket gör att jag inte har orken att varken plugga eller att gå i skolan. Så jag får även vila upp mig imorgon, dega framför filmer och allmänt tycka synd om mig själv. Har även geografiprov imorgon men eftersom att jag är sjuk så missar jag den, oops. :P Jag får skriva den på ett omprovstillfälle ibörjan av december eller något! Har så jävla mycket prov nuförtiden, pallar fan inte mer. Det dumma är att alla prov kommer ungeför i samma perioder vilket inga lärare tar någon hänsyn till. 

Idag när jag var hemma från skolan passade jag på att se filmen Brokeback mountain, som handlar om två homosexuella män. Två helt felfria killar som inte alls är tråkiga att se på. Trallala!! ;)



Kommentarer
Postat av: sanne

Den ena av skådespelarna är ju död :(

2008-11-12 @ 18:06:15
URL: http://sanneandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet, den snygga Heath Ledger! Mums alltså.. men synd att han ej är vid liv :(

2008-11-14 @ 15:21:10
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback