Tack :)

Hej alla pigga och glada helgälskare! :)

Min helg har jag spenderat i Skegrie utanför Trelleborg med den underbara och helt unika Jonathan. Vi tittade på idol och hade  mysig fredagskväll med hans familj. Sedan tittade vi på tre olika filmer på lördagen. Tre olika genrer, först A knights tale med den ursnygga Heath Ledger, jag råkade somna efter halva så den filmen minns jag inte så väl. Efter var vi sugna på att bli pigga och då blev valet självklart, Eurotrip. Sedan ville Jonathan göra mig glad så då fick den sista filmen bli Bilar. Så himla gullig film och väldigt typiskt Disney handling plus slut, men vad gör de om hundra år.

Det var tänkt att jag skulle få skjuts av Jonathans pappa till Malmö innan idag men så var vi för sent ute när vi började åka plus att det var mycket trafik så de skjutsade mig hela vägen hem. :) Snällt eller vad, får gottgöra dem en dag säger jag bara.


Dags att öppna samhällsboken nu tycker jag! MEGASTORT prov på tisdag och jag nöjer mig inte med bara G så hej svejs alla som tar sig tid att läsa detta inlägg. Puss och kram.

(Eisenhower - reupublikan och var Usas president åren mellan 1953-61.) Typ sådant som jag måste lära mig inför provet.

Hej igen!








Kommentarer
Postat av: Jonathan

tack så mycket för en fantastisk helg min underbara och helt unika torrboll ;) haha <3

2008-11-23 @ 18:28:52
Postat av: Ida

Tack själv latmask <3

2008-11-23 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback